021-88310222
استودیو واقعیت مجازی

استودیو واقعیت مجازی

تولید بازی‌های رایانه‌ای

توضیحات

استودیو واقعیت مجازی ارائه‌دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتالی از قبیل انیمیشن، بازی‌های آنلاین و طراحی وب در ایران می‌باشد. استودیو واقعیت مجازی هم‌اکنون اولین تجربه حرفه‌ای خود را با بازی استراتژیک آنلاین ناورد سپری می‌کند.


انیمیشن

تاکنون استودیو واقعیت مجازی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی سه‌بعدی و انیمیشن‌های مفهومی و جشنواره‌ای فعالیت‌های زیادی انجام داده است. انیمیشن کوتاه زیبایی، کاری مفهومی با ژانر اجتماعی است که در دفتر استودیو واقعیت مجازی تولید شده است. مفتخریم آمادگی خود را برای ساخت انیمیشن و تیزرهای سه‌بعدی همراه با جلوه‌های ویژه را اعلام کنیم. برای مشاهده نمونه فعالیت‌ها، می‌توان به تریلر ناورد و اسکرین‌شات‌های انیمیشن زیبایی اشاره کرد.


بازی آنلاین

امروز که اینترنت جز لاینفکی از زندگی اکثر افراد در سراسر دنیا می باشد و همه روزه عالم گیرتر می شود و کاربران آن هر روز بیشتر می شوند ، افراد زمان بیشتری از وقت خود را در دنیای نا محدود اینترنت میگذرانند. تعداد زیادی از کاربران برای سرگرمی و رفع خستگی به اینترنت پناه می آروند که مراتب سالم تر و مفیدتر از دیگر سرگرمی ها می باشد. استدیو واقعیت مجازی در این زمینه بازی استراتژیک آنلاین ناورد را در پرونده خود دارد و آمادگی خود را برای ساخت بازی های کوچک و برزگ تحت وب اعلام میدارد.


طراحی وب

بدون شک شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی وب فعالیت می کنند اما استدیو واقعیت مجازی با در نظر گرفتن استاندارد های گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، سرعت و پهنای باند مشخص، طراحی شکیل و زیبا با ویژوال حرفه ای و سفارشی را ارائه می دهد.

بازی‌های تولیدی