021-88310222
آیریا نادین ورنا - آنو                           (آنو رسانه هنر سابق )

آیریا نادین ورنا - آنو (آنو رسانه هنر سابق )

تولید و نشر بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، تولید انیمیشن‌های سینمایی و سریالی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی

توضیحات

«آیریا نادین ورنا» با نام «آنو رسانه هنر» فعالیت خود را از سال 1387 در حوزه ساخت بازی های ویدئویی شروع کرد و با گردهم آوردن افراد متخصص
در زمینه‌های مختلف، اقدام به تولید بازی‌های ویدئویی برای پلتفرم‌های گوناگون کرده است. رعایت کردن استانداردهای تعیین شده در تمام بخش‌های ساخت یک بازی از جمله طراحی بازی، گرافیک، ساختار فنی، موسیقی و صداگذاری همواره به عنوان یک اصل در ساخت تمامی پروژه‌های ساخته شده در این استودیو مورد توجه بوده است. یکی دیگر از اهداف شرکت آنو، کمک به جریان بازی‌سازی در سطح کشور است و تلاش دارد تا با اشتراک گذاشتن اطلاعات متخصصان شرکت در زمینه‌های مختلف، کمک‌های مالی و آموزش افراد مستعد بتواند به تیم‌های مستقل بازی‌سازی و افراد علاقه‌مند کمک کند.

در راستای این اهداف، شرکت «آنو» دو شعبه ساخت بازی در شهرهای کاشان و کردستان تاسیس کرده است تا بتواند بستر مناسب را برای افراد در نقاط مختلف فراهم کند. همچنین آنو، موفق به تاسیس یک مرکز آموزش بازی‌سازی در شهر کاشان شده است تا بازی‌سازی را به شکل اصولی و علمی به بازی سازان جوان بیاموزد.

 شرکت آنو تاکنون بر تولید و نشر بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، تولید انیمیشن‌های سینمایی و سریالی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی بازی‌های رایانه‌ای در ایران تمرکز داشته است و توانسته آثاری را تولید و عرضه کند که هم در نگاه عموم مردم و هم در نگاه افراد متخصص، آثاری استاندارد و با کیفیت قلمداد شده و جوایز بسیاری را نیز کسب کند. حرف‌چین، شادی‌آباد، قلیونی، فوتبالی‌ها، تایپ جنگی، تابه، نینجای گمشده و فلاپی آرما از جمله بازی‌هایی است که طی سال‌های فعالیت این مجموعه برای کاربران در گروه‌های سنی کودک و نوجوان تولید و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کسب شده به شرح زیر است: