اختصاص 7 هزار متر فضا ویژه بازی و سرگرمی کودکان در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای

بیش از 7 هزار متر از فضای محل برگزاری دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران به بازی، سرگرمی و تفریح برای کودکان و نوجوانان اختصاص دارد. 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حدود 7 هزار متر از فضای مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران برای سرگرمی و تفریح کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است. 

کودکان و نوجوانان می توانند با حضور در این رویداد فرهنگی هنری از امکانات فراهم شده برای تفریح و سرگرمی و استفاده از بازی های رایانه ای استفاده کنند. 

براساس این گزارش، در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برای تفریح و سرگرمی دختران بخش های جداگانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. 

همچنین کودکان نیز می توانند در بخش مخصوص خود از سرگرمی های مورد نظر استفاده کنند. 

نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شده بود و با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به بازی های رایانه ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه،  دومین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت 18 هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود. 

ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای ESRA، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازیسازی منطقه از جمله اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران محسوب می شود. 

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران ۶ تا ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.