پوستر دومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد

پوستر دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران در مراسمی با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رونمایی شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای تهران، پوستر دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای در مراسمی با حضوردکتر بهروز مینایی مدیرعامل این  بنیاد و اصحاب رسانه امروز یکشنبه در بنیاد ملی بازی های رایانه ای رونمایی شد. 
در این مراسم همچنین آخرین فعالیت های  مربوط به برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی  بازی های رایانه ای توسط مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تشریح شد.
این پوستر را علی بنام طراحی کرده است. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای را بنیاد ملی بازی های رایانه ای از 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) در فضایی بالغ بر 18 هزار متر برگزار می کند. نخستین دوره این رویداد فرهنگی هنری اردیبهشت ماه سال 90 در برج میلاد تهران برگزار شد. 
براساس این گزارش، جشنواره دوم بازی های رایانه ای تهران در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد. بازی سازان در بخش اصلی در سه بخش مسابقه بازی های ایرانی، طراحی کاراکتر و بازی نامه نویسی به رقابت می‌پردازند. 
همچنین در بخش بازی های ایرانی آثار در قالب "بازی‌های بزرگ"، "بازی‌های برخط"، "بازی‌های موبایل" و "بازی‌های کوچک" بررسی و مورد داوری قرار خواهند گرفت. 
در بخش جنبی دومین جشنواره بازی های رایانه ای نیز مسابقه "طراحی بازی برخط" و مسابقه ایده های قرآنی برگزار خواهد شد. 
ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی اهداف برگزاری نمایشگاه و جشنواره دوم بازی های رایانه ای تهران را تشکیل می دهد.