حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه سنگاپور

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه کژوال کانکتCasual Connect  سنگاپور حضور می‌یابد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بنیاد با عنوان حامی طلایی (گلد اسپانسر) در این دوره نمایشگاه حضور می‌یابد. لوگوی بنیاد در سایت رسمی نمایشگاه و بخش حامیان اصلی آن قرار دارد و اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این سایت درج شده است.
نمایشگاه کژوال کانکت 22 تا 24 ماه مِی 2012 ( 2 تا 4 خرداد 91) در سنگاپور برگزار می‌شود. 
این رویداد به عنوان نخستین دوره در رابطه با بازی‎‌های کژوال در آسیا به شمار می رود که همه ساله توسط سازمان بازی‌های کژوالدر قاره های آمریکا و اروپا برگزار می شود و بالغ بر  5 هزار و 500  متخصص از آن بازدید می‌کنند. 
احمد احمدی معاون بازرگانی و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای علاوه بر ارائه مقاله ای با عنوان "انقلاب تولید بازی‌های کژوال توسط نسل جدید بازی سازهای ایرانی"و ارایه سخنرانی در بخش کنفرانس بازی های کژوال، با شرکت های بزرگ و معتبر صنعت گیم از کشورهای مختلف دنیا در خصوص تولیدات و بازی های ایرانی معرفی شده در این نمایشگاه به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.
بازی‌های کژوال بازی‌های سرگرم کننده ویدیویی هستند که یادگیری و بازی کردن با آنها بسیار آسان است. این بازی‌ها محدودیت پلتفرم ندارند و می‌توان آنها را از طریق اینترنت، رایانه های خانگی و مکینتاش، ایکس باکس، پلی استیشن، آی فون، نینتندو، وی، سیستم اندروید و حتی تلفن همراه بازی کرد.