جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران مستقل برگزار شود

تهیه کننده فیلم مادر گفت: جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران باید به صورت مستقل از نمایشگاه برگزار شود و جوانان با حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند رقابتی سالم را تجربه کنند.  
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرتضی شایسته افزود: بازی های رایانه ای نیاز به  اطلاع رسانی و تبلیغات قوی دارد و همانگونه که اگر برای یک اثر سینمایی تبلیغات درستی وجود نداشته باشد نمی توان به فروش آن امیدوار بود. 
وی ادامه داد: تبلیغات گسترده بازی های رایانه ای ملی که وارد بازار می شوند بدون شک سود دهی فراوانی برای تولید کنندگان این بخش در بر دارد و باید به این بخش توجه بیشتری شود. 
تهیه کننده فیلم مادر یادآور شد: بازی های رایانه ای به لحاظ فرهنگی تاثیر بسزایی در جامعه دارند از اینرو تولیدات ملی در این عرصه بدون شک می تواند در ارتقای فرهنگی ملی ما تاثیر بسزایی داشته باشد. 
شایسته به برپایی نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای اشاره کرد و یادآور شد: این رویداد فرهنگی فرصتی مناسب برای آشنایی مردم با دستاوردهای داخلی است اما بدون شک متولیان امر باید توجه بیشتری به تبلیغات بازی های رایانه ای داشته باشند. 
وی ادامه داد: شاید یک بازی رایانه ای بتواند بدون تبلیغات موفقیت داشته باشد اما با اطلاع رسانی صحیح یک جامعه از حضور یک بازی رایانه ای ملی در بازار مطلع می شوند و این مهم می تواند خود باعث ایجاد تحولی شگرف در این عرصه شود. 
تهیه کننده فیلم روز واقعه  افزود: یک فیلم سینمایی که وارد شبکه نمایش خانگی می شود تبلیغات گسترده ای دارد و بازی های رایانه ای نیز به همین شکل و شمایل از تبلیغات صحیح بهره مند شود.  
شایسته یادآور شد: جشنواره بازی های رایانه ای تهران مکمل تولید بازی ملی رایانه ای است و تبلیغات صحیح تولیدات داخلی می تواند موفقیت کشور در عرصه بازی های رایانه ای را تضمین کند . 
تهیه کننده فیلم ردپای گرگ ادامه داد: جشنواره بازی های رایانه ای تهران می تواند در قالب رویدادی مستقل و با هیات داوری مجزا از نمایشگاه و شرکت کنندگان با حضور در این عرصه، رقابتی سالم را تجربه خواهند کرد. 
دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.