حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با 13 بازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با معرفی 13 بازی به ارائه دستاوردهای خود در پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال خواهد پرداخت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، در این نمایشگاه که از 14 لغایت 23 مهردر مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود 12 شرکت بازی ساز و همچنین نشریه دنیای بازی در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای حضور خواهند داشت.

«سیاره میترا» و «عصر پهلوانان» از شرکت رسانا افزار شریف، «خارج از سرزمین» از فطرس پویا رایانه، «نبرد خیبر» از ویژه پرداز پارس، «میرمهنا» از اسپریس پویا ،«گرشاسپ» از فن افزار شریف ، «طلای سیاه» از خانه رویا گران نرم افزار، «گاندو» از هنر سه بعدی پاسارگاد، «آسمان دژ» از توسعه گر شبیه ساز، « را نندگی در شهر » از آروین تک، «کارگاه علوی» از شرکت تعاونی اندیشه وران، «ایران 140» از چکاوک قاصد راین، «سرعت بیشتر» از نوآوران دنیای پارسیان از بازی هایی هستند که بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه،  به بازدید کنندگان و علاقه مندان بازی های الکترونیک معرفی خواهد نمود.

همچنین در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای،بازی های سالم در قالب کنسول های جدید برای عموم خانواده ها ارائه می شود.

نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای بخش دیگری از این غرفه خواهد بود که خانواده ها را با آسیب های استفاده گسترده از بازی های رایانه ای  و همچنین چگونگی استفاده صحیح  از این بازی ها آشنا خواهد کرد.

پنجمین دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال 14 لغایت 23 مهر از ساعت 9 الی 8 شب در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود.