برگزاری مسابقه بازی نامه نویسی در جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بازی نامه‌های برگزیده در جشنواره بین المللی امام رضا (ع)  که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود، جایزه اهداء می‌کند.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بنیاد با هدف بکارگیری ظرفیت هنرصنعت بازی های  رایانه‌ای در ترویج فرهنگ رضوی و آشنا نمودن جوانان با معارف رضوی از طریق این بازی ها با جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همکاری می کند.
به همین منظور بنیاد ملی بازی های رایانه ای مسابقه بازی نامه نویسی با موضوعاتی نظیر شناساندن کرامت و تاثیرات رفتاری امام رضا (ع) در زندگی انسان، زندگی و آثار اصحاب امام رضا (ع) ، به تصویر کشیدن اندیشه‌ها و سیره عملی امام رضا (ع) در برخورد با پیروان سایر ادیان و فرق و مذاهب،  مهاجرت امام رضا (ع) به ایران و سفر ایشان از مدینه تا مرو و ... را در این جشنواره برگزار می کند و به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهداء خواهد کرد.
همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه بازی و بازی نامه نویسی از دیگر برنامه های این بنیاد در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که طی روزهای برپایی این جشنواره تشکیل خواهد شد. متقاضیان شرکت در این کارگاه ها می توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی www.ircg.ir مراجعه نمایند.
علاقه مندان برای شرکت در مسابقه بازی نامه نویسی می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری به نشانی اینترنتی info@ircg.ir یا به نشانی پستی تهران، میدان هفتم تیر، خیابان مفتح شمالی، کوچه گلزار غربی، نبش زیرک زاده، شماره 32 ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای ارسال نمایند.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان می توانند به سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ircg.ir  مراجعه یا با شماره تلفن های 5-88310370 داخلی 322 و300 تماس حاصل نمایند.
برگزاری مسابقه بازی نامه نویسی و برپایی کارگاه آموزشی با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دبیر خانه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) انجام خواهد شد.