بازی  پلیسی «کارگاه تیزبین» تولید شد

با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مشارکت استودیو بازی سازی«هنر سه بعدی پاسارگاد» بازی رایانه‌ای معمایی و پلیسی «کارگاه تیزبین»  تولید شد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، «کاراگاه تیزبین» که یک بازی رایانه ای در ژانر آبجکت مخفی است به نوعی یک تست هوش و حافظه برای کاربران نیز محسوب می شود چرا که در آن باید اشیاء گمشده  از میان سایر اشیاء متفرقه و رنگ های مشابه تشخیص داده شود.
داستان بازی در رابطه با سرقتی است که در یکی از خانه های تهران صورت می گیرد و «کاراگاه تیزبین» ماموریت پیدا می کند تا اشیاء سرقت شده را پیدا کند و  به صاحب خانه برگرداند. وی بعد از تحقیقات گسترده و پیدا کردن سر نخ های مهم به تعدادی از افراد مشکوک شده و آنها را مورد بازجویی قرار می دهد  تا سارق اصلی را پیداکند.
بازی نزدیک به 16 مرحله دارد که هر یک از مراحل جذابیت های خاص خود را دارد ، مکان های در نظر گرفته شده در بازی دارای تنوع و متفاوت از یکدیگر است.
همچنین یکی از مهمترین  ویژگی‌های بازی «کارگاه تیزبین» این است که بازیکن می تواند با پروفایل های مختلف وارد بازی شود و با شروع مجدد بازی مراحل آن تکراری نخواهد بود.
مدیر پروژه: مهدی خداشناس، برنامه نویسان: مهدی خداشناس و هادی اینانلو،گرافیست: میثم میرشکاری و سروش صحت، مدیر اجرایی: حسین خداشناس از جمله عوامل تولید این بازی هستند.