نمایشگاه Gamescom 2011 در آلمان برگزار می‌شود

نمایشگاه Gamescom 2011 با حضور شرکت‌های بزرگ و مطرح در صنعت بازی‌های الکترونیکی نظیر مایکرو سافت و سونی تابستان امسال در آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نمایشگاه که  از مهمترین رویدادهای دنیا در زمینه صنعت سرگرمی‌های الکترونیک است امسال نیز شاهد گردهمایی شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان، فروشندگان، توزیع کنندگان و متخصصان در زمینه بازی‌های رایانه‌ای از سرتاسر دنیا خواهد بود.

همچنین نام شرکت‌هایی نظیر مایکرو سافت، سونی، الکترونیک آرتس، نینتندو، یوبی سافت،کپ کام، سگا و کونامی در میان لیست شرکت‌کنندگان این نمایشگاه که 17تا 21 آگوست 2011 مطابق با 26  تا 30 مرداد 90 در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود به چشم می‌خورد.

گفتنی است نمایشگاه  Gamescomسال گذشته با بیش از 254000 بازدید کننده، 505 شرکت کننده و فضایی بالغ بر 120000 متر مربع  یکی از بزرگترین نمایشگاه‌هایی بود که در حوزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای برگزار گردید.

لازم به ذکر است بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای با حضور دردوره گذشته این نمایشگاه به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال نمایندگان اروپایی حاضر در این نمایشگاه‌ها و نیز رسانه‌های مطرح جهانی قرار گرفت.

بازی های گرشاسپ، سیاره میترا، عصر پهلوانان، رویین تنی، میرمهنا، قلب سیمرغ، سیاوش، طلای سیاه، آسمان دژ و گاندو به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه 2010  Gamescom معرفی شده اند.