تولید کننده های بازی‌های رایانه‌ای تسهیلات وام دریافت می‌کنند

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مؤسسه تحقیقات و توسعه فناوری اطلاعات در راستای گسترش بازی‌های رایانه‌ای بومی در کشور، به تولیدکنندگان داخلی تسهیلات وام با بهره پایین اعطا می‌کند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای، "مهدی اخوان" در بازدید از نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران افزود: تولید کنندگان متقاضی استفاده ازاین تسهیلات، با تکمیل فرهایی که در نمایشگاه توزیع می شود می توانند از تسهیلات وام بهره مند شوند.

این مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به سایت موسسه تحقیقات و توسعه فناوری اطلاعات نیز،می توانند از طریق تکمیل کردنفم اینترنتی، تقاضای خود را اعلام کنند.

اخوان افزود: پس از تکمیل فرم، از سوی موسسه تحقیقات و توسعه فناوری اطلاعات با تولید کنندگان تماس گرفته شده واز آنها برای ارایه طرح خود به منظور دریافت تسهیلات وام دعوتمی شود.

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: پس از ارایه طرح از سوی تولید کنندگان، این افراد برای دریافت تسهیلات وام با بهره پایین، به پست بانک ایران معرفی می شوند.

اخوان همچنین ازاعلام آمادگی این موسسه برای پرداخت هزینه کامل تولید یک بازی رایانه ای به صورت تسهیلات وام خبر داد و گفت: مدت زمان تکمیل فرم تا معرفی به پست بانک ایران برای دریافت تسهیلات وام، یک ماه طول می کشد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران، از هشتم تا دوزادهم اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های برج میلاد برپاست و علاقمندان می توانند همه روزهاز ساعت 10 صبح تا 20 شب ازاین نمایشگاه بازدید کنند.