نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای آغاز به کار کرد

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران عصر روز پنجشنبه طی مراسمی با جمعی از مسئولان فرهنگی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران،  نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران عصر روز پنجشنبه دکتر "بهروز مینایی" مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "حمید شاه آبادی" معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "دکتر  محمدرضا مخبر دزفولی" دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر "حمید شهریاری" دبیر شورای عالی اطلاع رسانی کشور در سالن همایش های برج میلاد محل آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در فضایی بالغ بر 5 هزار متر در برج میلاد میزبان علاقه مندان به بازی های رایانه ای است.

بخش هایی همچون تولیدات، فناوریها، خانواده، بازی و سرگرمی، دنیای بدون بازی‌های رایانه ای، دانش آموزی، کارگاههای تخصصی و مسابقات از جمله قسمت هایی است که در بخش نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برای علاقه مندان به این صنعت هنر در نظر گرفته شده است.

در بخش رقابتی جشنواره بازی های رایانه ای تهران نیز 92 اثر حضور دارند که از این تعداد 54 اثر در بخش بازی های بزرگ رایانه ای، 22 اثر در بخش بازی های کوچک  (Indie)،  8 اثر در مسابقه بازی های برخط و 8 بازی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

همچنین بالغ بر 70 شرکت در سالن همایش های برج میلاد آخرین دستاوردهای خود را در عرصه بازی های رایانه ای به مخاطبان عرصه می کنند.

علاقه مندان تا 12 اردیبهشت ماه امسال از ساعت 10 صبح تا 20 می توانند برای بازدید از نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای به سالن همایش های برج میلاد مراجعه کنند.