جشنواره بازی‌های رایانه‌ای سلیقه مخاطب را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بازی های رایانه ای نوع سلیقه و استقبال مردم را نسبت به بازی های رایانه ای در اختیار متخصصان امر قرار می دهد و متخصصان می تواننداز این تجربیات برای  ساخت آثار بهتر و با کیفیت تر استفاده کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران، علی محمد موسوی افزود: برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای ضمن آشنایی متخصصان داخلی با یکدیدگر زمینه  انتقال تجربیات و دانش آنان  با یکدیگر را فراهم می کند.

موسوی تاکید کرد: این جشنواره به متخصصان داخلی امکان می دهد با استفاده از  مبانی دین مبین اسلام و ارزش های فرهنگی کشور و جوامعی که از نظر فرهنگی به ما نزدیک هستند، آثار بومی فاخر و ارزشمندی تولید کنند.  

وی در عین حال یادآور شد: مسوولان برگزاری جشنواره با در نظر گرفتن اینکه مردم همه جای دنیا به فرهنگ خود تعصب خاصی دارند، می توانند با توجه به ملاحظات فرهنگی کشور محصولاتی مفید و مورد توجه کودکان و نوجوانان بسازند تا مانع استفاده این گروه سنی حساس از آثار مخرب خارجی شوند.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: رویدادهای فرهنگی زنجیره وار به یکدیگر متصل اند  و به طور طبیعی اگر یک بخش فعال باشد روی سایر قسمت ها تاثیر گذار خواهد بود،  به همین دلیل برگزاری این جشنواره مسلما روی صنعت سینما و ساخت فیلم های با کیفیت  تر و پرفروش تر تاثیرگذار خواهد بود.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از 8 تا 12 اردیبهشت ماه امسال در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می شود.