حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای  با شرکت در بازار هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که با حضور 69 کشور از یکشنبه 15 اسفند در تهران و هم‌زمان سه استان همدان، مازندران و البرز آغاز به کار کرده است، به ارائه آثار و دستاوردهای خود می پردازد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، این بنیاد به عنوان تنها متولی بازی‌های رایانه‌ای در ایران با به نمایش در آوردن و عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در بازار پویانمایی تهران، سعی در معرفی هنر- صنعت پویا نمایی درقالب بازی‌های رایانه‌ا‌ی و کاربرد آن در این زمینه نموده است.

گرشاسپ، سیاره میترا، عصر پهلوانان، رویین تنی، میرمهنا، قلب سیمرغ، سیاوش، طلای سیاه، آسمان دژ و گاندو از جمله بازی‌های ایرانی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است. علاوه بر این معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA ، از دیگر اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در این بازار به شمار می رود.

لازم به ذکر است که این بازار، دومین بازار ملی پویانمایی تهران است که جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای فعالان شاخه‌های مختلف پویانمایی ایران و جهان، معرفی هرچه بهتر این رسانه در میان علاقه‌مندان و همچنین آشنایی و شناخت هرچه بیشتر هنرمندان پویانمایی کشور با جدیدترین دست‌آوردهای جهانی هنر‌ـ صنعت پویانمایی،  آن را برگزار می‌کند.

همچنین گفتنی است که این بازار با ثبت نام 40 کشور  برپا شده است که در آن 75 فیلم به مخاطبان عرضه می‌شود.

این بازار 16 لغایت ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۷ بعدازظهر در موسسه فرهنگی هنری صبا واقع در خیابان طالقانی، بعد از میدان فلسطین، خیابان شهید برادران مظفر، برپا خواهد بود.