سومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان که از امروز 20 بهمن در تهران برپا شده است ، حضور دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این نمایشگاه که با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت اسباب بازی و سرگرمی برگزار می‌شود بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای می پردازد.

معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA  و نمایش بازی‌های رایانه‌ای برای بازدید کنندگان ، از جمله برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه است. همچین گرشاسپ، سیاره میترا، عصر پهلوانان، رویین تنی، میرمهنا، قلب سیمرغ، سیاوش، ، آسمان دژ و گاندو، طلای سیاه و ... بازی‌های رایانه‌ای  ایرانی هستند که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

لازم به یادآوری است سومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان به همت مؤسسه نشر شهر، وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، 20 تا 23 بهمن از ساعت 10 صبح الی 19 شب و در فضایی بالغ بر 2500 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو برپا خواهد بود.