بررسی عملکرد بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی

بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور رئیس جمهور تشکیل شد، آخرین دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای و چالش های پیش روی آن را تشریح کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام این مطلب گفت :ارزیابی فعالیت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از مصوبات جلسه دیشب شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می آید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد : تشکیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال 1385 به تصویب رسید که این بنیاد در این 4 سال بازی‌هایی با موضوعات؛ معرفی و شناسایی مفاخر ملی و اسلامی، آموزش سبک زندگی، حماسه دفاع مقدس، آموزش‌های علمی و مدیریتی را تولید و توزیع کرده است که با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با اشاره به اهمیت ضرورت مقابله با تهاجمات جریان سلطه که جامعه هدف آن نسل جوان و سازندگان آینده کشور است، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه هدایت، حمایت و برنامه‌ریزی برای سنین مختلف را دارد که به همین منظور تاکنون 100 بازی با حمایت بنیاد تولید کرده است.

دکتر محمدرضا مخبر دزفولی همچنین اضافه کرد در این جلسه مقرر شد مهمترین چالش‌های پیش‌روی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود تا برای حل این مشکلات تصمیم‌گیری شود.

همچنین در این جلسه بهروز مینای مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تشریح دستاوردهای این بنیاد از ابتدای تاسیس تاکنون به چالش های پیش روی صنعت بازی های رایانه ای در کشور پرداخت.

در این جلسه همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با قدردانی فعالیت های رو به رشد بنیاد ملی بازی های رایانه ای بر ضرورت تداوم سرمایه گذاری و حمایت از این مقوله اشاره کردند.