چهارمین نشست تخصصی طراحی بازی برگزار شد

چهارمین نشست تخصصی طراحی بازی از پاتوق های فرهنگی بازی ‌سازی به همت بنیاد ملی بازی ‌های رایانه ‌ای و با حضور دکتر مینایی مدیر عامل این بنیاد و کارشناس مهمان بردیا آقا بیگی محقق طراحی بازی ، جمعی از بازی‌سازان و به مدیریت آقای میر حسین حسینیان در سالن کنفرانس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این نشست در ادامه سلسله جلسات و نشست‌های آموزشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ‌ای و با هدف ارتقاء سطح علمی و دانش بازی‌سازان و علاقه‌مندان برگزار شد.

بردیا آقا بیگی یکی از بازی‌سازان ایرانی مقیم خارج کشور در این نشست ضمن ارائه تجربیات خود در عرصه بازی‌سازی در خارج از کشور ، آخرین دستاوردهای فنی و هنری روز جهان را در این مقوله تشریح کرد.

همچنین دراین جلسه  شرکت کنندگان و بازی‌سازان با طرح سئوالات مختلف و بحث و گفتگو با یکدیگر ضمن تبادل اطلاعات به بررسی مشکلات موجود در پروژه‌های مختلف بازی سازی پرداختند.

لازم به یاد آوری است آقا بیگی دارای مدرک کارشناسی نرم افزار از دانشگاه علم و صنعت ایران و نیز کارشناسی ارشد طراحی و ارزیابی از دانشگاه  «simon fraser» کا‌نادا است. او همچنین به عنوان محقق بازی با  شرکت‌های الکترونیک آرت «electronic art» ، «ubisoft»  ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان همکاری داشته است.

این نشست دوشنبه 6 دی ماه راس ساعت 15 در سالن کنفرانس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و در ادامه سلسله نشست‌های پاتوق‌های فرهنگی بازی سازان برگزار شد