بازی‌های «نبرد خیبر»، «شب‌های برره» و «اخراجی‌ها» عرضه می‌شود
نادر لطفی مدیر مسئول شرکت (ویژه پرداز پارس) گفت: با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای معاونت سینمایی، 8 بازی کامپیوتری و 7 اثر شبیه ساز آموزی را در دست طراحی و ساخت داریم که تاکنون بیش از 50 درصد از تهیه و تولید آنها به پایان رسیده است.
وی افزود: بازی رایانه‌ای «سرزمین گمشده» که براساس مجموعه تلویزیونی «شب‌های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» در دست ساخت است، تا اواخر سال جاری آماده و عرضه خواهد شد. کاراکترها و لوکیشن‌های این بازی همگی براساس سریال طراحی شده‌اند.
لطفی با بیان اینکه بازی «اخراجی‌ها» نیز از دیگر طرح‌های در دست ساخت است، افزود: این بازی رایانه‌ای هم براساس کاراکرها و داستان فیلم «اخراجی‌ها» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» در دست تهیه و تولید است.
مدیر موسسه ویژه پرداز پارس با اشاره به عرضه شش گیم دیگر تا اواخر سال جاری، یادآور شد: بازی «نبرد خیبر» براساس عملیات خیبر و رشادت‌های شهید همت، بازی «کشاورز مجازی» با موضوع مزارع مجازی و کشاورزی سنتی و مدرن در کشور، بازی «شهردار موفق» با موضوع شهر، حقوق شهروندی، آموزش کاهش ترافیک، امنیت اجتماعی و سلامتی و بهداشت، بازی «هفت جزیره» با حضور کاراکتر مجازی و با هنرنمایی «داود منفر» بازی «پاسدار محیط» با موضوع آموزش حمایت از محیط زیست و آشنایی با گونه‌هیا گیاهی و جانور شناسی و همینطور بازی «روستای مجازی» با موضوع مدیریت داشتن بر یک روستا، از جمله آثاری هستند که به همراه 7 اثر شبیه ساز آموزشی تا اوایل سال آینده آماده و در بازار عرضه خواهند شد.
9 شرکت بازی‌های رایانه‌ای با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد در این نمایشگاه حضور داشتند.