بازدید  وزیر ارشاد و شهردار تهران از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ا‌ی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار تهران همزمان با افتتاح نمایشگاه یاد یار مهربان از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، در اولین روز برپایی نمایشگاه یاد یار مهربان که از یکشنبه 23 آبان ماه لغایت شنبه 29 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار می شود، حسینی وزیر ارشاد و محمد باقر قالیباف شهردار تهران به بازدید از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه پرداختند.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال در دومین حضور خود در نمایشگاه یاد یار مهربان با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اقدام به برپایی غرفه نظام ملی رده‌ بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای کرده است.

در این غرفه آخرین دستاوردهای این نظام و همچنین شاخصه‌های اصلی نظام رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای و چگونگی روند رده‌ بندی بازی‌های رایانه‌ای در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای دبیران و مدیران آموزش و پرورش به نمایش درمی آید.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند در روزهای برپایی این نمایشگاه از ساعت 8/30 الی 16 به  محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو مراجعه کنند