ورود برگزیدگان رویداد بسیج به برندگان مرحله اول«بازی‌آرا»

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمدامین حاجی هاشمی در این بازدید از غرفه بازی‌سازان استان‌های خراسان رضوی، البرز، سمنان و چند استان دیگر بازدید کرد. در طول این بازدید تیم‌های بازی‌ساز، بازی‌های در مرحله ساخت خود را ارائه‌کردند. از نکات ویژه این بازدید، ارائه بازی یک تیم از استان البرز بود که متوسط سن بازی‌سازان آن ۱۱ سال بود. موضوع مورد توجه دیگر افزایش تولیدات محتوایی بازی‌سازان بود. ارائه بازی‌هایی با محتوای مقاومت هم مورد توجه مدیر عامل بنیاد قرار گرفت.

حاجی هاشمی ضمن استقبال از رویکرد محتوایی بازی‌سازان از آنان دعوت کرد تا در رویداد بازی آرا شرکت کنند. وی همچنین اعلام‌کرد که بخش ویژه‌ای برای برندگان و طرح‌های محتوا محور رویداد بسیج در نظر خواهد گرفت.


مدیرعامل بنیاد در تشریح این موضوع گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از برندگان رویداد بسیج تقدیر خواهد کرد. همچنین بازی‌سازانی که طرح محتوایی مناسب داشته‌باشند به عنوان برگزیدگان بخش رویداد بازی‌آرا معرفی خواهند شد و از حمایت 20 میلیونی دوره منتورینگ برخوردار خواهند شد.


گفتنی است رویداد بازی‌آرا، اولین رویداد تولید و رشد بازی محتوایی در کشور است که از چندی پیش آغاز شده است. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا 22 اسفند به سایت بازی آرا به نشانی Baziara.ir مراجعه کنند. در مرحله اول ۲۰ تیم یا طرح برگزیده خواهند شد و تحت حمایت منتورهای بازی‌ساز قرار خواهند گرفت.