ارتقای ماموریت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای توسعه مجموعه حوزه‌های بازی و سرگرمی

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین پیش رویداد سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای گفت: یکی از محورهای مهم تحول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه به حوزه‌های نوین فرهنگی و هنری است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر سیدمحمد هاشمی که در دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر حاضر شده بود با تاکید بر توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه‌های نوین فرهنگی و هنری به‌عنوان یکی از محورهای تحول در این وزارتخانه تصریح کرد: در این راستا در تلاشیم ساختار و ماموریت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را به سمت توسعه کمی و کیفی در حوزه‌های بازی و سرگرمی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اقدامات مختلف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در یک‌سال گذشته اظهار داشت: یکی از نشانه‌های نشاط و پویایی در این مجموعه، راه‌اندازی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای بعد از چهار سال و تعامل مستمر با بازی‌سازان است.

هاشمی با اشاره به اهمیت روزافزون بازی‌های رایانه‌ای در میان مخاطبین گفت: امروز وظیفه همه بخش‌های حاکمیت و بخش خصوصی توجه به سرمایه‌گذاری ثمربخش در بخش بازی‌های رایانه‌ای است و همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند‌.