راهکارهای سرمایه‌گذاری در صنعت بازی ایران تبیین می‌شود

دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با موضوع بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازی ایران با حضور ناشران، نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نمایندگان 50 شرکت‌ بازی‌ساز برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این رویداد تیم‌هایی که برای شرکت در رویداد سرمایه‌گذاری این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند در حضور نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ناشران به ارائه رویکردها و معرفی روند فعالیت‌های خود می‌پردازند.

تبیین سازوکار سرمایه‌گذاری به شرکت‌کنندگان در رویداد، بیان تجربیات تعدادی از ناشران و شرکت‌های بازی‌ساز منتخب در حوزه‌های سرمایه‌پذیری و تبیین دیدگاه‌های نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به رویکردهای سرمایه‌گذاری در صنعت بازی ایران از محورهای برگزاری دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر است.

پیش از این و در اولین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر نیز با حضور جمعی از بازی‌سازان، ناشران و مدیران شتابده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع خلاق و دانش بنیان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادرات در این حوزه در یک دورهمی تخصصی بررسی شد.

این رویداد از ساعت 9 تا 17 روز دوشنبه 11 دی برگزار می‌شود.