استفاده رایگان دانشجویان از برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی

دانشجویان علاقه‌مند به حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی می‌توانند برای حضور آزاد (بدون مقاله) در ششمین رویداد جایزه بازی‌های جدی و استفاده از برنامه‌های این رویداد از طریق سایت این رویداد به طور رایگان ثبت‌نام کنند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با اعلام دبیرخانه ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی دانشجویان و نخبگان می‌توانند از 22 تا 26 آذرماه از اینجا نسبت به ثبت‌نام برای حضور بدون مقاله در این رویداد اقدام کنند و از کلیه برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی 1402 شامل سخنرانی حضوری و آنلاین‌ اساتید برتر داخلی و بین‌المللی، پنل‌های ارائه مقالات، حضور در جلسه ارائه بازی‌‌های جدی فینالیست در «جشنواره بازی‌های جدی» و حضور در مراسم اختتامیه استفاده کنند.

گفتنی است ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی روزهای 7 و 8 دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی، هکاتون بازی‌های جدی و جشنواره بازی‌های جدی در دانشگاه امیرکبیر نفرات برگزیده خود را معرفی می‌کند. 
بخش سمپوزیوم این رویداد روز 7 دی ماه با ارائه مقالات منتخب در حضور داوران در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. با پایان ارائه مقالات و ارزیابی نهایی داوران، سه مقاله برتر بخش سمپوزیوم جایزه بازی‌های جدی 1402 معرفی و نفرات برگزیده این بخش جوایز خود را دریافت می‌کنند.
این رویداد روز 8 دی ماه نیز در دانشگاه امیرکبیر با معرفی نفرات برگزیده دو بخش هکاتون بازی‌های جدی و جشنواره بازی‌های جدی 1402 در قالب آیین اختتامیه ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی ادامه خواهد داشت تا نفرات برگزیده این دو بخش نیز معرفی شوند.