رقابت یک میلیون کاربر در مسابقات بازی‌های موبایلی ایرانی

تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات بخش بازی‌های موبایلی ایرانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از یک میلیون نفر عبور کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل این بنیاد با اعلام این خبر گفت: این رویداد ملی که با حضور بیش از 20 شرکت بازی‌ساز داخلی در حال برگزاری است، نوید بخش تحولی جدی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای و حوزه ورزش‌های الکترونیک خواهد بود.

حاجی هاشمی همچنین تصریح کرد: از میان بازی‌های شرکت کننده در مسابقات بخش بازی‌های موبایلی ایرانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران 3 بازی آمیرزا، کوئیز آف کینگز و منچیکو با بیشترین میزان استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند.

گفتنی است هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با رویکرد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در سراسر کشور و با عنوان مسابقه یک میلیون نفری در دو بخش بازی‌های حضوری (فیفا) و بازی‌های موبایلی ایرانی از روز 8 تیر و همزمان با  فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان کار خود را آغاز کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد ملی همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت بازیکو به آدرس baazico.ir  برای ثبت‌نام شرکت در مسابقات رشته فیفا 23 و لیگ موبایلی بازی‌های ایرانی اقدام کنند.