برگزاری مسابقه یک میلیون نفری  بازی‌های رایانه‌ای در سراسر کشور

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از برگزاری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با حضور بیش از 20 بازی موبایلی ایرانی و یک میلیون شرکت‌کننده در سراسر کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمدامین حاجی هاشمی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با رویکرد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در سراسر کشور و در دو بخش حضوری و موبایلی (ویژه بازی‌های ایرانی) از عید قربان تا میلاد رسول اکرم (ص) برگزار می‌شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مسابقات حضوری رشته فیفا 23 و در بخش بازی‌های موبایلی ایرانی که با حضور بیش از 20 بازی پرطرفدار ایرانی که در مجموع بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه دارند، شرکت‌کنندگان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

محمدامین حاجی هاشمی همچنین تصریح کرد: مسابقات بخش حضوری هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در تهران و برخی شهرستان‌های استان تهران به محوریت فرهنگسراها برگزار می‌شود.

او افزود: مسابقات حضوری در رشته فیفا 23 تهران همزمان با عید قربان در فرهنگسرای رازی آغاز می‌شود و محل برگزاری مسابقات استانی نیز در سایت مسابقات به شرکت کنندگان اعلام می شود. برای این دوره از مسابقات در مجموع 10 میلیارد ریال جایزه غیرنقدی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این رویداد گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی با همراهی نهادهای مختلف مانند سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شبکه امید (برنامه بازی ویزیون)، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و گروه‌های جهادی فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازیکو به آدرس baazico.ir وircg.ir و یا تماس با شماره 02158129 برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقات رشته فیفا 23 و لیگ موبایلی بازی‌های ایرانی اقدام کنند.