توسعه و تقویت ظرفیت‌های بازی‌های رایانه‌ای در استان مرکزی

مدیر ستاد ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای در راستای نظارت‌های ستادی و توسعه و تقویت ارتباط میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مراکز استانی، با سفر به استان مرکزی با مدیران و مسئولان این استان دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا رسولی در این سفر و در حاشیه برگزاری جلسات مشترک با مسئولان و مدیران استانی بر ترویج و توسعه فعالیت‌های بازی‌های رایانه‌ای در راستای ایجاد شوق‌آفرینی و گسترش نشاط اجتماعی به عنوان اولویت‌های اصلی در دوره جدید مدیریتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.

رسولی در این سفر و جلسه با سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با تبیین جایگاه بازی‌های رایانه‌ای در میان سایر صنایع فرهنگی گزارشی از روند فعالیت‌های این بنیاد در حوزه‌های حمایت، آموزش و پژوهش ارائه داد.

سینا دلشادی نیز در این دیدار بر توسعه همکاری‌های استانی و افزایش اقدامات حمایتی و نظارتی تاکید کرد.

دیدار با معاون رئیس کل دادگستری استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بخش دیگری از این سفر بود.
 محسن خیرمند معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه دادگستری‌ها بر فعالیت‌های اصناف و فعالان فرهنگی و اجتماعی در خصوص اقدامات لازم برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها درباره زمینه‌ها، ظرفیت‌ها وآسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های پارک‌ شهر ترافیک اراک و نمایشگاه‌های استانی اعلام آمادگی کرد.

برگزاری جلسه با اعضای شورای فضای مجازی استان، دیدار با فعالان زیست بوم بازی‌های رایانه‌ای استان، بازدید از بازیگاه‌‌ها و مرکز فروش بازی‌های رایانه‌ای شهر اراک و تشکیل جلسه ستاد ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های سفر مدیر و کارشناسان ستاد ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به استان مرکزی بود.