برگزاری اردوی آموزش بازی‌سازی پیشرفته در استان بوشهر

استان بوشهر از روز 23 بهمن میزبان رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده است. این رویداد برای اولین بار در سطح بازی‌سازی پیشرفته در این استان در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزش بازی‌سازی پیشرفته استان بوشهر در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت، از 23 تا 28 بهمن در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

این رویداد که با همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، سازمان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری و نوجوانان استان بوشهر در حال برگزاری است، شامل 50 ساعت آموزش بازی‌سازی پیشرفته به صورت رایگان است.

نشر بازی در گوگل پلی و بررسی داده‌های تحلیلی، آمار و احتمالات در طراحی بازی، مبانی هنری و روایت، بهینه‌سازی خروجی و مسیریابی از جمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره است.

 شرکت‌کنندگان در این اردو نیز پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

گفتنی است دوره مقدماتی این رویداد از 10 تا 14 آذرماه در این استان برگزار شده بود.