برگزاری هفتمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی در استان هرمزگان

هفتمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت، اردوی آموزش بازی‌سازی استان هرمزگان از 29 دی تا 4 بهمن در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.

این رویداد که در 6 روز برگزار می‌شود، شامل 50 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه می‌شود.
 شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اردوی آموزش بازی‌سازی استان هرمزگان با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، و سازمان فضای مجازی سراج ویژه گروه سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این اردوی آموزشی رایگان از اینجا اقدام کنند.

گفتنی است انستیتو ملی بازی‌سازی از تابستان 1401 اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، شهرستان جلفا، یزد، خراسان جنوبی (بیرجند) و بوشهر برگزار کرده است.