سرپرست معاونت تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علیرضا فراهانی به‌عنوان سرپرست معاونت تنظیم‌گری و کسب و کار این بنیاد منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تدوین و به‌روزرسانی نظام نامه‌های فرهنگی و رده‌بندی سنی و نظارت بر اجرای آنها و قوانین مربوطه و همچنین دیده‌بانی از زیست‌بوم صنعت، هنر رسانه بازی‌های رایانه‌ای برای ایجاد اطمینان از سلامت، توسعه، ارتقاء و رونق فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی از مهمترین وظایف علیرضا فراهانی در این معاونت تازه تاسیس ذکر شده است.

محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این حکم، تلاش جهت شکل‌گیری فضای تعاملی با تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات سرگرمی‌های دیجیتال در چارچوب نظارت موثر، ارزیابی‌های توانمندساز و حمایت و مشاوره‌های اثربخش از جمله اقدامات لازم برای نیل به اهداف فوق دانسته است. او همچنین ابراز امیدواری کرده که معاونت تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد در این مسیر موفق باشد.

گفتنی است علیرضا فراهانی سرپرست معاونت تنظیم‌گری و کسب و کار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کارشناس ارشد کارآفرینی و مدرس دانشگاه است، مدیر مارکتینگ اینترنت کودک و نوجوان همراه اول و طراحی نظام نامه جامع رده‌بندی محتوایی بخشی از سوابق او است.