اردوهای آموزش بازی‌سازی به جنوب کشور رسید

استان بوشهر میزبان هفتمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزش بازی‌سازی بوشهر در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت از 10 تا 14 آذر در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار می‌شود.

این رویداد نیز شامل 50 ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اردوی آموزش بازی‌سازی استان بوشهر با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان جهاد دانشگاهی، دانشگاه خلیج فارس، صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اداره کل آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری خلیج فارس، سازمان فضای مجازی سراج، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سپاه امام صادق (ع) و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ویژه گروه سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود.

گفتنی است انستیتو ملی از تابستان 1401 اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، شهرستان جلفا، یزد و خراسان جنوبی (بیرجند) برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این اردوی آموزشی رایگان از اینجا اقدام کنند