تیم‌های برتر اردوی بازی‌سازی کرمانشاه معرفی شدند

اردوی آموزشی (بوت کمپ) بازی‌سازی و رویداد 2 روزه گیم جم انستیتو ملی بازی‌سازی در کرمانشاه پس از 5 روز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و ایجاد زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور از 22 تا 26 مرداد با حضور 180 شرکت‌کننده از گروه‌های سنی مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و در دو بخش دختران و پسران در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

در این رویداد مدرسان حوزه‌های طراحی، هنری و فنی در مجموع حدود 50 ساعت آموزش تخصصی به شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به بازی‌سازی ارائه کردند و شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش اولیه و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به تولید یک محصول براساس آموزش‌های ارائه شده پرداختند.

در پایان و براساس آرای داوران تیم‌های دید در شب، هایپراسپیس، بیست بیست، سِگا، تی بی تی، بلک میتینگ و گیم یونیت به ترتیب رتبه‌های اول تا هفتم را از آن خود کردند.

گفتنی است این رویداد با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پارک علم و فناوری، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزاری این رویدادها در دیگر استان‌های کشور نیز در حال پیگیری است و در ماه‌های آینده، اردوهای آموزشی بازی‌سازی دیگری از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سایر استان‌ها برگزار می‌شود.