انجام بیش از 50 هزار دست بازی در دومین لیگ «کتاب‌بازی»

در دومین لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» که با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است، بیش از ۵۰ هزار دست بازی با حضور ۵۰۶۷ شرکت‌کننده انجام شده است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در دومین لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» که همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا عید غدیر در جریان است، رقابت میان ۵۰۶۷ نفر شرکت‌کننده ادامه دارد.

در این رویداد که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی در حال برگزاری‌ است، در مجموع ۷۵۷۰ کاربر ثبت‌نام کردند که از این میان ۵۰۶۷ نفر وارد فضای رقابتی لیگ شدند.

شرکت‌کنندگان در این لیگ تاکنون به بیش‌ از ۳۰۰ هزار پرسش در حوزه اطلاعات عمومی و پرسش‌هایی که از سوی نهاد کتابخا‌نه‌های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی طراحی شده است، پاسخ داده‌اند.

رویداد «کتاب‌بازی» برای 5 نفر برتر این رقابت که بالاترین امتیاز را به‌ دست آورند، 5 جایزه نقدی شامل نفر اول 11 میلیون تومان، نفر دوم 9 میلیون تومان، نفر سوم 7 میلیون تومان، نفر چهارم 5 میلیون تومان و نفر پنجم 3 میلیون تومان در نظر گرفته است. همچنین از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد، به قید قرعه به 30 نفر، «هر نفر 500 هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.