تمدید مهلت ثبت‌نام در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»

مهلت ثبت ‌نام در رویداد «کتاب‌بازی» که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشترکاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود تا 11 اردیبهشت ماه تمدید شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد تا 11 اردیبهشت ماه ادامه دارد و مسابقات همزمان با روز عید سعید فطر به مدت 8 روز آغاز می‌شود.

 این مسابقات از طریق بازی «کوییز» انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن کافی است این بازی را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی دریافت و تا پیش از شروع رویداد، ثبت نام خود را با استفاده از لینک درون بازی نهایی کنند.

رویداد «کتاب‌بازی» جوایز ویژه‌ای برای 5 نفر برتر این رقابت در نظر گرفته است. این 5 جایزه نقدی، به 5 نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به‌دست آورند، تعلق خواهد گرفت.

این جوایز به شرح زیر است:

  • نفر اول: 11 میلیون تومان
  • نفر دوم: 9 میلیون تومان
  • نفر سوم: 7 میلیون تومان
  • نفر چهارم: 5 میلیون تومان
  • نفر پنجم: 3 میلیون تومان

همچنین به قید قرعه کشی به 30 نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر 500 هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.

 برای شرکت در این لیگ می‌توانید بازی کوییز را از اینجا دانلود کنید. برای انجام فرآیند ثبت‌نام، ارائه نام و نام خانوادگی و شماره همراه الزامی است. فرآیند ثبت‌نام نیز باید از طریق بنر رویداد داخل بازی نهایی شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانید با شماره 58129-021 مرکز مشاوره بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز تماس بگیرید.