انتخاب برگزیدگان بخش «طرح بازی و نرم‌افزار» توسط داوران  بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

در بخش ویژه دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) آثار مربوط به طرح بازی و نرم‌افزار  (رایانه و تلفن همراه) از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای داوری و انتخاب می‌شوند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جشنواره با هدف شناسایی و شبکه‌سازی خادمان رسانه‌ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌ کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش رسانه‌های مجازی و در بخشی ویژه آثار مرتبط به طرح بازی و نرم افزار (رایانه و تلفن همراه) را انتخاب می‌کند.

فرزانه شریفی، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی و سیدمحمدعلی سیدحسینی، معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر بهروز مینایی و محمدجواد عرشیان از اعضای هیات داوران بخش بازی و نرم‌افزار این جشنواره هستند.

با اعلام دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار 15 فروردین 1401 و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان، خرداد 1401 تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه برگزاری و ارسال اثر به این جشنواره را از اینجا مشاهده کنند.