تقدیر بنیاد از مقالات برتر با موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد»

هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با مشارکت و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پنجم و ششم اسفند به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. 


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با پایان روند داوری هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و پس از بررسی نتایج داوری تخصصی مقالات در کمیته‌ علمی کنفرانس، ۶۷ مقاله پذیرفته شد که از بین آنها ۳۶ مقاله در نشست‌های تخصصی، به‌طور آنلاین ارائه خواهند شد.

 در بخش نگاه ویژه کنفرانس امسال، با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مقالات مربوط به موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد»، یعنی تحقیقاتی که به حل مسائل واقعی روز بپردازند، داوری خواهند شد.

به گفته حامد نصیری، معاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بنیاد علاوه بر مشارکت در روند برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و کمک به کمیته اجرایی آن در داوری و انتخاب مقالات، با حمایت از مقالات برتر در حوزه «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» جوایز ویژه این بخش را به منتخبان اهدا می‌کند.

مجموعه مقالات منتخب بخش ویژه این کنفرانس نیز در قالب کتاب، از سوی انتشارات بنیاد منتشر خواهند شد.

در راستای تعامل و مشارکت بنیاد با کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» به تازگی مقالات برگزیده ششمین دوره این کنفرانس با محور کودکان و بازی‌های دیجیتال که سال گذشته به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، به همت انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به چاپ رسیده است.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» پنجم و ششم اسفند، به دلیل شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد به‌طور زنده در نشانی aparat.com/uicvgame/live پخش خواهد شد.

مقالات کنفرانس به‌طور آنلاین در نشست‌های تخصصی در بستر اسکای‌روم ارائه می‌شوند و شرکت در نشست‌ها برای همه‌ علاقه‌مندان آزاد است. برنامه کامل روند برگزاری این رویداد و جزئیات ارائه مقالات، اینجا قابل مشاهده است.