آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی زمستان-‌بهار انستیتو ملی بازی‌سازی

اگر به دنیای بازی‌سازی علاقه‌مندید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، حتما این خبر را که پیشنهادی ویژه برایتان دارد، تا آخر بخوانید، چرا که قرار است ترم زمستانی انستیتو ملی بازی‌سازی در 21 کلاس تخصصی و عمومی از نیمه بهمن کار خود را آغاز ‌کند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دوره‌­های زمستانی انستیتو ملی بازی‌سازی به‌دلیل شرایط کرونایی همچنان آنلاین بوده و با حضور 15 نفر از اساتید مجرب از حوزه‌های فنی، هنری و طراحی، برگزار خواهد شد.

کلاس‌های این دوره از نیمه بهمن‌ آغاز می‌شود. همچنین همزمان با آغاز ثبت‌نام کلاس‌ها و پیش از شروع ترم جدید، جلسات آنلاین مشاوره رایگان توسط انستیتو ملی بازی‌سازی، از ساعت 14 روزهای یکشنبه برگزار می‌شود تا علاقه‌مندانی که از انتخاب دقیق عنوان درسی مطمئن نیستند، از سوی مشاور راهنمایی شوند.

اگرچه این کلاس‌ها آنلاین برگزار می‌شود، اما همه جلسات ضبط شده و در پایان هر جلسه از طریق سامانه انستیتو ملی بازی‌سازی در اختیار دانش‌پژوهان قرار می‌گیرد.

برای علاقه‌مندانی که قصد دارند یادگیری بازی‌سازی را از ابتدا آغاز کنند، بسته مبانی بازی‌سازی در سه بخش فنی، هنری و طراحی، با تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند با ارائه کارت تحصیلی می‌توانند از تخفیف 20 درصدی برای شرکت در این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

نکته قابل توجه این است که شرکت‌کنندگان در تمامی دروس حتی مبانی بازی‌سازی، موظف به ارائه پروژه درسی هستند که پروژه سطوح پیشرفته، تولید یک بازی به طور فردی یا گروهی خواهد بود.

اگر با خواندن این توضیحات برای شرکت در دوره آموزشی زمستانی ما ترغیب شده‌اید، حتما برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید. همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را با شماره تلفن 88860923 یا با استفاده از دایرکت اینستاگرام انستیتو ملی بازی‌سازی به نشانی IRANGDI.IR از ما بپرسید.

برنامه کامل کلاس‌ها را ببینید: