مهلت شرکت در جشنواره بازیسازان مستقل تمدید شد/ عضویت تیم‌های برتر در ساختار حمایتی همگرا

فرصت ارسال آثار به پنجمین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همراه اول برگزار می‌شود تا پایان آذرماه تمدید شد.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جشنواره با هدف تجاری‌سازی و ایجاد شبکه قوی بین حلقه‌های مختلف حوزه گیم در یک بخش اصلی و پنج بخش فرعی برگزار می‌شود.

 بهره‌مندی آثار برتر از خدمات مناسب جهت رشد و نگاهی ویژه برای کمک به آثار منتخب حضور در بازار جهانی از دیگر اهداف این جشنواره است و تنها شرط شرکت در آن مستقل بودن تیم یا شرکت بازی‌سازی (عدم جذب مالی سازمانی برای تولید پروژه و سهیم بودن اعضای سازنده در آن) است.

در بخش اصلی این جشنواره سازندگان بازی‌های رایانه‌ای، موبایلی و تحت وب، با هم به رقابت می‌پردازند. در بخش فرعی جشنواره نیز پدیدآورندگان آثار طراحی کاراکتر، بازی‌نامه، مقاله، فناوری و نقد بازی حضور خواهند داشت. این جشنواره همچنین با نگاه ویژه به بازی‌های آموزشی و مهارتی، آثار این بخش را نیز حمایت می‌کند.

پنجمین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران با حمایت همراه اول برای منتخبان خود جوایز نقدی یک میلیارد ریالی و حمایت‌های غیرنقدی جهت سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات را در نظر گرفته است.
همچنین سه تیم برگزیده این جشنواره علاوه بر عضویت مستقیم در ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، از طریق این ساختار حمایتی هوشمند به‌ترتیب در حساب تیم اول مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال، تیم دوم مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال و تیم سوم مبلغ یکصد میلیون ریال اعتبار شارژ می‌شود.

تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند اینجا مراجعه کنند.