آموزش تکنیک‌های تحلیل بازی‌های موبایلی

نخستین دوره آموزشی «تحلیل و ارزیابی بازی» به همت مجموعه رسانه‌ای فهم بازی و با همکاری باشگاه سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این دوره آموزشی به صورت فشرده در 12 ساعت آموزشی و با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر در زمینه ارزیابی بازی‌های رایانه‌ای (پلتفرم‌موبایل) برای همکاری با «وب‌سایت فهم‌ بازی» زیرنظر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری باشگاه سواد رسانه‌ای از زیرمجموعه‌های مرکز نوآوری رسانا به‌عنوان شتابدهنده سازمان صداوسیما طراحی شده است.

اولین دوره آموزش تحلیل و ارزیابی بازی، با ظرفیت محدود برگزار می‌شود در ادامه و پس از برگزاری این دوره از هنرجویان برگزیده پس از دریافت یک نمونه بازی ارزیابی شده منطبق با روش اختصاصی ارزیابی بازی «فهم بازی»، به صورت پروژه‌ای‌ دعوت به همکاری خواهد شد.

علاقه‌مندان به همکاری با وب‌سایت فهم بازی برای حضور در این دوره آموزشی، لازم است یک ایمیل به نشانیfahmebazi@ircg.ir ارسال کنند. ضروری است این ایمیل در بردارنده نام و نام خانوادگی متقاضی، شماره تلفن همراه و خلاصه ای از سوابق تحصیلی و کاری متقاضی (به صورت یک فایل ضمیمه شده) باشد.

جلسات آموزشی به صورت آنلاین و در روزهای 8، 10، 13، 15، 17 و 20 شهریورماه از ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود. سایر شرایط شرکت در دوره آموزشی و دعوت به همکاری با سایت فهم بازی، پس از دریافت ایمیل متقاضیان و صرفاً برای آن دسته از علاقه‌مندان که برای حضور در این دوره تأیید شوند، تشریح خواهد شد.