اهدا دو جایزه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

سامانه معاونت نظارت بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای در دوازدهمین جشنواره رسانه‌­های دیجیتال به‌ عنوان اثر برگزیده بخش «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه­‌ای، در دوازدهمین جشنواره رسانه‌­‌های دیجیتال که به‌ صورت مجازی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد، از دو خدمت و محصول بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌ عنوان اثر برگزیده تقدیر شد.

بر اساس این گزارش سامانه معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که به صورت متمرکز به ارائه الکترونیکی مجوزهای موسسات نشر، انتشار بازی‌ها، راه‌­اندازی بازی­گاه (گیم نت) و فروشگاه‌ها می‌­پردازد به عنوان محصول برگزیده در حوزه «موضوع حکمرانی و مدیریت فرهنگی» معرفی شد

این سامانه که در کنار خدمات فوق به آموزش­‌های لازم به متقاضیان این مجوزها به صورت کاملاً مجازی می‌پردازد، با اتصال به پیشخوان خدمت بنیاد، مجموعه سامانه­‌ها، خدمات و محصولات ترویجی و مشارکتی (مانند مرکز مشاوره و شبکه ملی نظارت مردمی) را به صورت متمرکز به شهروندان ارائه می‌کند تا امکان ارزیابی­ توانمندساز در اختیار عموم مردم قرار گیرد. این سامانه که از سال 1399 راه‌­اندازی شده با حذف مراجعات حضوری باعث تسریع در فرآیندهای مجوزدهی بنیاد شده است.

همچنین در این اختتامیه از محصول پویانمایی معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در موضوع ویژه کرونا نیز تقدیر شد. این محصول که با همراهی گروه نام آشنای «دیرین دیرین» ساخته شده در پی فرهنگ­سازی انتخاب بازی‌­های خوب رایانه‌­ای در راستای تحقق سیاست «در خانه می‌­مانیم» در ایام کرونا است.
گفتنی است علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات سامانه نظارت بازی می‌­توانند به نشانی nezarat.ircg.ir مراجعه و از خدمات و محصولات حوزه نظارت و مسئولیت اجتماعی بنیاد استفاده کنند.