جمعیت هلال احمر بازی رایانه ای تولید می کند

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تولید یک بازی رایانه ای توسط این جمعیت خبر داد و گفت: این بازی به منظور آموزش کمک های امدادی به مردم به ویژه قشر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد.

حامد طاهری جبلی در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران افزود: تصمیم ساخت این بازی گرفته شده است اما هنوز وارد بخش های عملیاتی و فرایند تولید نشده ایم. این مقام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون در حال برگزاری جلسات کارشناسی با کارشناسان و مسوولان هلال احمر هستیم تا نحوه و چگونگی ساخت این بازی مشخص شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از دیگر کارکرد های تولید بازی رایانه ای توسط هلال احمر را آشنایی کودکان با ساختار این جمعیت بیان کرد و افزود: کودکان با انجام بازی های این چنینی ضمن یادگیری فعالیت های امدادی، با بخش های مختلف جمعیت هلال احمر نیز آشنا می شوند. طاهری جبلی همچنین درباره تعامل با سایر دستگاه ها مانند بنیاد ملی بازی های رایانه ای که تنها متولی بازی های رایانه ای در ایران به شمار می رود، گفت: به طور حتم جمعیت هلال احمر برای بهتر شدن این بازی، از تعامل و همکاری با هیچ نهادی روی گردان نخواهد بود.

این مقام جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر آمادگی هرگونه همکاری را بنیاد ملی بازی های رایانه ای را دارد و از تجربه بنیاد ملی بازی های رایانه ای که متولی بازی های رایانه ای در کشور است، استفاده خواهد کرد.