بررسی فرآیند طراحی سیستم اقتصادی در بازی‌ها

بازی‌ها از منظر طراحی بازی به بخش‌های مختلفی مثل طراحی گیم‌پلی، طراحی سیستم، طراحی مبارزه و البته سیستم اقتصادی تقسیم می‌شوند و آنچه بین این موارد معمولا نادیده گرفته می‌شود، سیستم اقتصادی است. مدرسه گیم دیزاین رایمون مدیا در سومین جلسه از مجموعه کارگاه‌های آموزشی خود قرار است سراغ همین موضوع برود و با حضور طراح ارشد استودیو مدریک فرآیند طراحی سیستم اقتصادی در بازی‌ها و چالش‌های نادیده گرفتن آن را بررسی کند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این کارگاه که به همت مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون و با مشارکت انستیتو ملی بازی‌سازی و برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق برگزار می‌شود، شایان امیری طراح ارشد سابق استودیو مدریک حاصل تجربه‌های خود در این مسیر را با پاسخ به سوالاتی چون منظور از سیستم اقتصادی بازی چیست، آیا اجزای سیستم اقتصادی بازی را می‌شناسیم و چگونه باید با لنز یک طراح سیستم اقتصادی به بازی بنگریم را با شرکت‌کنندگان در این کارگاه به اشتراک می‌گذارد.

این کارگاه آنلاین روز پنج‌شنبه 10 تیرماه از ساعت 14:30 تا 16:30 برگزار می‌شود و اعضای ساختار حمایتی همگرا با یک تخفیف ویژه 60 درصدی می‌توانند در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند از اینجا اقدام کنند.