تمدید مهلت شرکت در جشنواره «کاوشگران رسانه» تا پایان خرداد1400

مهلت شرکت در نخستین جشنواره دانش‌آموزی «کاوشگران رسانه» که توسط ساترا و با رویکرد آموزش سواد رسانه‌ای به دانش‌آموزان با بهره‌گیری از بازی‌گونه‌سازی (Gamification) و آموزش راه‌های کشف در منابع باز (Open source Intelligence) طراحی شده است، تا پایان خرداد ماه تمدید شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، جشنواره دانش‌آموزی «کاوشگران رسانه» برای نخستین بار به همت معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و وب سایت فهم بازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره با توجه به فصل امتحانات و درخواست دانش‌آموزان مبنی بر افزایش مهلت برای تکمیل مراحل ثبت‌نام در این رویداد اواسط تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

آموزش جست‌وجوی هوشمند اطلاعات، افزایش سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان در مواجهه با محتوای صوت و تصویر جعلی در فضای مجازی، کاهش آسیب‌های ناشی از محتوای جعلی در فضای مجازی و... از جمله اهداف این جشنواره است و تمام دانش‌آموزان از سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و لوازم جانبی رایانه بخشی از جوایزی است که برای منتخبان و نفرات برگزیده این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام، به سایت جشنواره مراجعه کنند.