معرفی پویش مردمی «ایران همدل» با مشارکت بازی‌سازان عضو همگرا

پویش مردمی «ایران همدل» اسم و رسمی آشنا و کاملا شناخته شده برای ما است. پویشی همدلانه که به‌عنوان بزرگترین حرکت جمعی و مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان از سال گذشته و پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور شکل گرفت.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،پویش مردمی «ایران همدل» حالا قدم به سومین مرحله خود یعنی جذب جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای کمک به تهیه‌ بسته‌های افطاری نیازمندان گذاشته است و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز به‌ عنوان یکی از حامیان این پویش مومنانه در نظر دارد از طریق بازی‌سازان به معرفی بیشتر این پویش و جذب مشارکت‌ها کمک کند.

معاونت حمایت بنیاد با دعوت از بازی‌سازان عضو ساختار حمایتی همگرا برای پیوستن به این پویش، قصد دارد به جذب مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای تهیه‌ بسته‌های افطاری نیازمندان کمک کند.

بر این اساس بازی‌سازان عضو ساختار حمایتی همگرا می‌توانند از طریق معرفی این پویش در قالب تبلیغات میان برنامه‌ای در بازی‌ها یا صفحات اینستاگرام خود به جمع حامیان در جذب کمک‌های مومنانه مردمی برای نیازمندان بپیوندند.

گفتنی است مبالغ جمع شده در مرحله سوم این پویش از طریق سامانه *14# همانند دو دوره‌ قبل توسط کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور در قالب بسته‌های افطاری ساده به نیازمندان تقدیم می‌شود.