Jam Nation چه دستاوردی برای تیم‌- شرکت‌های ایرانی عضو همگرا دارد؟

بازار بازی‌های هایپرکژوال به خاطر داشتن بازاری بزرگ‌تر و مخاطبین بیشتر نسبت به سایر سبک‌ها، جایگاه رقابتی جدی‌تری برای توسعه‌دهنده‌ها دارد. یکی از عرصه‌های رقابتی برای توسعه دهنده‌های این سبک بازی‌ها حضور در رویدادهای بین‌المللی که توسط ناشران جهانی برگزار می‌شود، رویدادهایی که هدف شان شناسایی بهترین بازی‌ها برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از آنها است.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شرکت فرانسوی TapNation یکی از ناشران بین‌المللی صنعت بازی در دنیا است که سال 2021 را با برگزاری یک رویداد یک ماهه ویژه بازی‌های هایپرکژوال با عنوان Jam Nation شروع کرده است. خبر مهم اینکه تعدادی از تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا نیز برای شرکت در این رویداد یک ماهه بازی‌سازی ثبت نام‌ کرده‌اند و با ارائه بازی‌هایشان در انتظار رای داوران و کسب امتیاز از آن هستند. براساس اعلام شرکت فرانسوی TapNation  به سه تیم برتر این رویداد علاوه بر جایزه‌های غیرنقدی، بخشی از جایزه بزرگ 150 هزار دلاری هم داده خواهد شد. علاوه بر این جوایز نقدی و غیر نقدی تسهیلات دیگری نیز به بازی‌سازان منتخب این رویداد تعلق می‌گیرد. تسهیلاتی چون امکان جذب مخاطب، سرمایه‌گذار و یا ناشر که هر بازی‌سازی به دنبال دست‌یابی به چنین موفقیتی است.

با این توضیحات اگر علاقه‌مند شده‌اید که درباره این رویداد بازی‌ساز بین‌المللی و نحوه حضور تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا درآن اطلاعات بیشتری کسب کنید، برنامه گفتگوی زنده صفحه اینستاگرام همگرا با علی‌اکبرعبدالمجید، مسئول توسعه بازار شرکت فرانسوی TapNation را حتما ببینید.  

علی‌اکبرعبدالمجید در این گفتگو درباره معیارهای موفقیت تیم‌های بازی‌سازی در سطح بین‌المللی و خدماتی که این شرکت فرانسوی در خصوص صادرات بازی‌های ایرانی و کمک به نشر بین‌المللی آنها می‌تواند ارائه دهد، صحبت می‌کند.
 این گفتگوی زنده را  روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه از طریق صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید.