آموزش مبانی بازی‌سازی در شبکه دانش‌آموزی شاد

از آغاز به مدرسه بازی‌سازان فردا در شبکه آموزشی شاد چند هفته‌ای است که می‌گذرد. مدرسه‌ای که با اقدام مشترک انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وزارت آموزش و پرورش در خصوص آموزش بازی‌سازی در سطح ملی برای تمام دانش آموزان بخصوص  مقطع سنی زیر 16 سال رونمایی شد تا محتواهای آموزشی تهیه شده در انستیتو ملی بازی‌سازی به مرور از طریق کانال بازی‌سازان فردا در اختیار دانش آموز عضو این کانال  در سراسر کشور قرار گیرد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حالا در گامی تازه انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اولین کارگاه آموزشی مبانی بازی‌سازی را در شبکه دانش آموزی شاد برای دانش آموزان برگزار می‌کند و دانش‌آموزان علاقمند به بازی‌سازی می‌توانند با حضور در این کارگاه مجازی آموزش‌های مبانی از استادان به نام و شناخته شده این حوزه یاد بگیرند.

کارگاه 3 روزه مبانی بازی سازی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با حضور مدیران دپارتمان‌های انستیتو ملی بازی‌سازی  روزهای  5، 7 و 9 بهمن ماه از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود. احسان طاهری مدیر دپارتمان هنر، امیرمحمدرضایی مدیر دپارتمان طراحی و علی نیک‌نژاد مدیر دپارتمان فنی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اساتید این کارگاه آموزشی هستند.

برای شرکت در این کارگاه آموزشی مجازی که به صورت رایگان برگزار می‌شود اینجا ثبت‌نام کنید.