تندیس‌های سیگپ چهارم به چه کسانی می‌رسد؟

شمارش معکوس برای جمع­‌بندی چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی آغاز شده و برای حضور در بخش علمی سمپوزیوم و اعلام اسامی منتخبان این رویداد در هر سه بخش سمپوزیوم، هکاتون و جشنواره، زمان زیادی باقی‌ نمانده است. برای حضور در این رویداد آنلاین ثبت‌­نام کنید.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی به صورت آنلاین و از روز چهارشنبه 3 دی‌ماه در بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی با ارائه سخنرانی اساتید معتبر بین‌المللی، ارائه مقالات شفاهی، گفتگو با آزمایشگاه‌های برتر حوزه ساخت بازی جدی آغاز می­‌شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه این رویداد، در روز پنج شنبه 4 دی‌ماه نیز شاهد برگزاری فینال جشنواره بازی جدی سال خواهیم بود و فینالیست‌های این بخش به ارائه بازی‌ خود در مقابل داوران می‌پردازند و در نهایت بازی جدی سال انتخاب می‌شود. در ادامه نیز آیین اختتامیه چهارمین دوره این رویداد و معرفی برندگان و اهداء جوایز در بخش‌های مختلف برگزارخواهد شد. در این دوره از رویداد 18 نهاد مختلف به صورت مادی و معنوی حامی رویداد هستند که نوع همکاری آنها در تصویر زیر خلاصه شده است:

 

برنامه کلی SeGaP2020 نیز مطابق جدول زیر اعلام شده است:

علاقه‌مندان به بازی‌های جدی می‌توانند با ثبت‌نام از اینجا به صورت آنلاین در جریان همه آنچه که قرار است طی این دور روز در این رویداد مهم صنعت بازی کشور بگذرد، قرار بگیرند.