رشد کمی و کیفی در ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی

کلاس‌های تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی از 21 تیرماه شروع شده و ثبت‌نام‌ کنندگان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا طی این دوره، مهارت‌ها و تکنیک‌های بازی‌سازی را یاد بگیرند.

ترم تابستانی انستیتو امسال در حالی آغاز شد که شرایط کرونایی کشور به کلاس‌های آنلاین رونق خاصی داد و با استقبال خوب علاقمندان به بازی‌سازی مواجه شد. هر چند که کلاس‌های حضوری نیز مخاطبان خاص خود را دارد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به گفته فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی این کلاس‌ها به دو شکل حضوری و آنلاین در 17 عنوان کلاس، با حضور 14 استاد و بالغ بر 230 نفر در 5 گروه فنی، هنری، طراحی، مدیریت کسب و کار و رسانه شروع شده است.

نگاهی آماری به ترم‌های پیشین انستیتو در سال گذشته نشان می‌دهد که این دوره‌های آموزشی در تابستان امسال دستخوش رشد کمی و کیفی خوبی شده است.

شریفی در مقایسه‌ای با اشاره به اینکه این دوره‌ها در تابستان سال 1398 در 14 عنوان کلاس و با حضور 11 استاد برگزار شد، افزود: «انستیتو در ترم زمستان 11 عنوان کلاس را با حضور 9 استاد و 155 نفر/کلاس در 4 گروه فنی، هنری، طراحی و رسانه برگزار کرد که امسال گروه مدیریت کسب و کار نیز به آن اضافه شده است.»

مدیر انستیتو ملی‌بازی‌سازی همچنین گفت:«در مجموع سال گذشته بیش از 450 نفر در کلاس‌های انستیتو شرکت کردند که این عدد تنها برای ترم تابستانی امسال به 230 نفر رسیده و رشد بسیار خوبی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.»

 تمام کلاس‌های ترم تابستان انستیتو ملی بازی‌سازی در طبقه اول بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای برگزار می‌شوند. خوب است که بدانید با توجه به شرایط کرونایی کشور، همه دانش پژوهانی که به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند ملزم به استفاده از ماسک و انجام تب سنجی پیش از ورود به کلاس هستند.