انتشار ۵ بازی موبایلی توسط مرکز رشد بازی سازی در کافه بازار

۵ بازی موبایلی، از محصولات جدید مرکز رشد انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در دو سبک تفننی و استراتژی در کافه بازار منتشر شد.


 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ مرکز رشد بازی سازی که زیر نظر انستیتو ملی بازی‌سازی و با هدف حمایت از افراد و تیم‌های مستعد بازی‌سازی فعالیت می‌کند، در یکماه اخیر توانسته ۵ بازی با سبک‌های تفننی و استراتژی را به‌صورت عمومی منتشر کند.

علیرضا قلندری مسئول مرکز رشد بازی‌سازی با تاکید بر اهمیت پرورش بازی‌سازان مستعد در این مرکز گفت: هدف مرکز رشد بازی‌سازی، کمک به افراد و تیم‌های مستعد در زمینه بازی‌سازی است که در ابتدای راه برای ورود به صنعت بازی‌سازی هستند. این مرکز با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی تلاش می‌کند، محل ارتباط بین علاقمندان به بازی‌سازی و بازار تجاری باشد.

قلندری ادامه داد: مرکز رشد بازی‌سازی از مشارکت سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های افراد مستعد و سرمایه‌گذاران، بازی‌هایی با ابعاد و مقیاس بزرگ‌تر تولید و منتشر شود.

قابل ذکر است در حال حاضر، مراحل پایانی تست و آماده‌سازی برای انتشار ۲ بازی دیگر، در مرکز رشد طی می‌شود و بزودی در بازارهای داخلی منتشر خواهند شد.


لینک دانلود بازی‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند:

  • بازی فکری «کوریدور آنلاین»

https://cafebazaar.ir/app/ir.DorfakEt.QuoridorOnline

  • بازی تفننی «کوتوله‌های آترو»

https://cafebazaar.ir/app/com.BloodWaters.DwarfWarriors

  • بازی آنلاین منچ با نام «منچستان»

https://cafebazaar.ir/app/com.quaternionentertaintment.ludostirke

  • بازی تمرکز حواس «جابجا»

https://cafebazaar.ir/app/com.deadcat.colorshifter

  • بازی عکس‌العمل سریع «سامورایی دونده»

https://cafebazaar.ir/app/com.WesternNinja.SamuraiRush