دانشگاه هنر اسلامی تبریز نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای برگزاری هکاتون بازی‌های جدی 1398 در شهر تبریز شد

پیرو مذاکرات صورت گرفته با دکتر یونس سخاوت، رئیس دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، هم­زمان با برگزاری هکاتون بازی­‌های جدی 1398 در صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران، این دانشگاه نیز نماینده برگزارکننده این رویداد در شهر تبریز است.

هکاتون بازی‌های جدی 1398 یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد کیش و در موضوعی که توسط همین نهاد تعیین می­شود، از چهارشنبه تا جمعه، مورخ 27 تا 29 آذرماه برگزار خواهد شد. با توجه به هدف رویداد که تجربه تولید یک بازی جدی است، علاوه بر منتورهای فنی خبره در حوزه تولید و طراحی بازی، منتورهای تخصصی حوزه جدی مدنظر نیز حضور دارند. بازی‌های توسعه داده‌شده نهایتاً تا نسخه دِمو، تجربه و ایده اولیه ساخت یک بازی جدی در موضوع مطرح‌شده هستند. جوایز نقدی این بخش 250 میلیون ریال است که به تیم‌های اول تا سوم اهدا خواهد شد و علاوه بر جایزه نقدی که از طرف موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد کیش اعطا می‌شود، بازی‌های منتخب برای سرمایه‌گذاری تعقیبی به ذی‌نفعان معرفی خواهند شد.

  • بازی حائز رتبه اول: 150 میلیون ریال     
  • بازی حائز رتبه دوم: 70 میلیون ریال
  • بازی حائز رتبه سوم: 30 میلیون ریال

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین­‌الملل بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌­ای؛

علاوه بر برگزاری رویداد در شهر تهران و به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی، برای اولین مرتبه، دانشکده چندرسانه­‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان شعبه‌ای از هکاتون، به صورت هم‌زمان به برگزاری هکاتون در شهر تبریز خواهد پرداخت.

افراد و تیم‌های علاقه‌‌مند می‌توانند نهایتاً تا روز جمعه مورخ 15 آذرماه 1398 برای شرکت در رویداد ثبت‌نام کنند. در این رویداد بازی‌سازی

تمامی شرکت‌کنندگان شهرهای مختلف برای ثبت‌نام باید از لینک زیر اقدام نمایند. در صورت عدم ثبت‌نام از لینک زیر در روزهای رویداد در تهران و یا تبریز تیم یا فرد بازی‌ساز شرکت داده نخواهد شد.

برای ثبت‌نام در این رویداد به این لینک مراجعه نمایید


 

 در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سؤال با دبیرخانه جایزه بازی­‌های جدی (دایرِک) به شماره 88310370-021 (داخلی 415) تماس بگیرید.