رویداد تجربه بازی‌سازی 01 GDX در انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود

 

اولین رویداد انتقال تجربه‌ بازی‌سازی توسط انستیتو بازی‌سازی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای و با حضور شرکت آوا گیمز در محل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) برگزار می‌شود.

 

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای؛ فرزانه شریفی، سرپرست انستیتو بازی‌سازی در این باره گفت: این رویداد با هدف انتقال تجربه شرکت آواگیمز برگزار و این شرکت با معرفی تیم «فانوس گیمز» تجربه ساخت بازی

«آن­سوی باران» را در قالب پنل ارائه خواهد کرد.

وی افزود: عوامل ساخت بازی «آن­سوی باران» متشکل از تیم فنی، طراحی و هنری بوده که به ترتیب، زینب السادات موسوی (طراح بازی و طراحی هنری)، طه رسولی (طراح بازی و مدیر محصول)، ارغوان انصاری و بردیا اقبالی(برنامه‌نویس) و سارا علیرضایی (طراحی UI و طراح هنری)  هرکدام تجربه بازی‌سازی را در اختیار اعضای شرکت کننده در این رویداد قرار می دهند.

سرپرست انستیتو بازی‌سازی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای خاطر نشان کرد: مهم‌ترین جنبه این بازی صادرات آن در استورهای دیجیتال است، به‌طوری‌که این بازی در بیش از 4 هزار فیچر لیست اپ ­استور و 159 فیچرلیست گوگل­‌پلی، برتر شناخته شده است.

شریفی اضافه کرد: آن­سوی باران جزو 5 بازی برتر هفته در اپ ­استور و همچنین رتبه اول بازی­‌های پازلی در اپ ­استورکشور انگلستان و رتبه­ سوم در اپ ­استور کشورآمریکا بوده که با توجه به تنش­های سیاسی و اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، این آمار حائز اهمیت است.

وی دراین‌باره افزود: این رویداد که به‌ صورت رایگان برگزار می شود، مورد استقبال 120 شرکت‌کننده متشکل از شرکت‌­های بازی‌سازی، بازی‌سازان مستقل، علاقه‌مندان به حوزه بازی­‌های رایانه‌ای و دانشجویان قرار گرفته و ظرفیت ثبت نام به اتمام رسیده است.

لازم به ذکر است رویداد مذکور روز چهارشنبه 13 شهریور ماه از ساعت 18 الی 20 در محل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد‌ شد.